Thursday, June 7, 2012

TEST DRIVE [mythic oil L'oreal Professionnel]




Πριν την αγορά: χρειαζόμουν ένα προϊόν το οποίο θα προσέφερε θρέψη στα μαλλιά μου και θα τα βοηθούσε να δείχνουν λαμπερά κατά το ίσιωμα τους. Η αποστολή του θα ήταν αρκετά δύσκολη διότι τα μαλλιά μου είναι ταλαιπωρημένα από ανταύγειες και η τρίχα μου πολλή λεπτή με αποτέλεσμα να σπάει πολύ εύκολα.

Κατά την διάρκεια της έρευνας: η σκέψη μου βρισκόταν στο αν θα έπρεπε να διαλέξω ένα προϊόν λιανικής πώλησης ή αν θα το αγόραζα από κάποια επαγγελματική σειρά.Οι τιμές λιανικής φυσικά είναι ιδανικές στις μέρες μας και ευτυχώς για μας υπάρχουν αρκετά αξιόλογα προϊόντα που ανταπεξέρχονται στις ανάγκες μας

Η τελική απόφαση: κατευθύνθηκα προς το κοντινότερο κομμωτήριο και με τις συμβουλές των ειδικών κατέληξα στο mythic oil.Το συγκεκριμένο λάδι είναι ιδανικό για όλους τους τύπους μαλλιών και η συσκευασία των 125ml κοστίζει 22e

Εν ώρα δράσης:στην πρώτη του κιόλας χρήση μου αφήνει αρκετά ωραίες εντυπώσεις.Το χρησιμοποιώ σε νωπά μαλλιά πριν τα στεγνώσω.Εφαρμόζω 1-2 πιέσεις και το λάδι με έλαια αβοκάντο και καρπών σταφυλιού δίνει ένα ιδιαίτερο άρωμα στα μαλλιά μου.Παρατηρώ ότι μου ελαττώνει την διάρκεια του στεγνώματος και δεν βαραίνει καθόλου την τρίχα μου.Τα μαλλιά μου στο τέλος του χτενίσματος δείχνουν αψεγάδιαστα και χωρίς ίχνος φριζαρίσματος

customer rating:4.3/5

No comments:

Post a Comment

thanks for your lovely comments! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...